واقعا چند مدته همش تو عذابم بحث خودم نیست این مطلب در مورد کسانیه که زندگی خوشی ندارن

حالا هرکی هر طور که دلش میخواد راجب من و حرفام قضاوت کنه ،نمیگم مهم نیست مهمه ولی ب خودتون بیاید و خودتونو بزارید جایه من،وقتی یه آدمایی رو میبینی که هر بار با دیدنشون آرزو میکردی که ای کاش هرگز به دنیا نمیومدی و هیچوقت چنین چیزهایی رو نمیدیدی ،22 سال از عمرم گذشته هنوز که هنوزه نفهمیدم دلیل به دنیا اومدن من چیه؟ دلیل زندگی کردن این ادما چیه؟دلیل خوب و بدن بودن پولدار و فقیر بودن ؟ سیاه یاسفید بودن؟ ترک یا کرد بودن؟ خارجی و یا ایرانی بودن چیه؟  به نظرتون ما یک سیدی بازی هستیم که خدا اونو گذاشته تو پلیستیشن و داره با ما بازی میکنه؟

به هردین و هر مذهبی نگاه کنی همه با دلیل قانع کننده بهت اثبات میکنن که دین خودشون درسته مذهب خودشون درسته - هر روز هزار نفر مسیحی میشن و هزار نفر مسلمان میشن که چی؟ آخرش همه میمیرم ، هیچکس هم نمیدونه مرگ چطوریه ، بهشت میری؟جهنم میری؟ دوباره بر میگردی به دنیا با ی جسم تازه؟ کسی از مرگ نمیدونه تو هر کتاب و جزوه ای به توصیفی از مرگ شده

آدمایی هستن که به زور پول مدرسه بچه هاشونو در میارن و در مقابل هم آدمایی وجود دارن که اگه یدونه یک میلیون دلاری از جیبشونو بیفته خم نمیشن ک برش دارن چون مهم نیست واسشون، واقعا چرا تو این دنیا عدالت نیست؟
ثروت مندان سطل اشغالهارو پر میکنن فقیر ها غذای شبشونو از سطل آشغال پولدارا جمع میکنن

کل این بحث ها به کنار ، تو این وضعیت ما باید چیکار کنیم؟ بیکاری بیداد میکنه،بی پولی بیداد میکنه


بخدا خیلیارو میشناسم که الان پول کتاب های مدرسشونو ندارن بدن!!!!!!

چرا باید برای درس خوندن پول بدیم؟ چهار تا کتاب 200 هزار تومن!!!!

چرا باید ی کیلو تخم مرغ 10هزار تومن باشه؟ غذایی که اگه ب بچه پولدار بدی قهر میکنه


خدایی طوری حرف میزنم که خودمم فکر میکنم عقده ای شدم ولی ب خدا حق دارم 


چون این حق انسان که خدا اسمشو گذاشته اشرف مخلوقات نیست


والا گربه و سگ از سطل اشغال غذا جمع میکنن نه انسان


خارج رو نگا کنید غذای ی وعده از سگهاشون پول یه ماه حق عرق کردن و کار ماست


حرف زیاده......

دوست دارم بقیشو خودتون تصور کنید که داریم به آخر الزمان نزدیک میشیم