DANGER DONT TOUCH ME




بازم سلام ب دوستای گلم



دوستان تو این مطلب میخام راجب ی چیزایی حرف بزنم که شاید درکش واسه شما یا حتی خود من یکم مشکل باشه


لطفا تو نظراتتون حرف خودتونو بیان کنید با طرز تفکرتون آشنا شم


بحث راجب علاقه به کار ها ،فیلم،عکس وبحث های سکسی هستش ، شاید بعضی از دوستان تعجب کنن که اینجور راحت بیان میکنم ولی خب میخام باهاتون صادق باشم ، زیاد حاشیه نمیرم میرم سر اصل موضوع


تو ذهن خودتون یک تصور ایجاد کنید که واقعا این کار چیه که همه بهش علاقه دارن و همه میخان تجربه و یا ....


مثلا ی عاغایی با دوز کلک میره مخ ی دختره رو میزنه ، اولاش دوسش داره ولی بعد اولین رابطه جنسی !!!! دیگه رابطه کمرنگ میشه و پسره دختررو ول میکنه ؟

چرا ؟ 
چون پسره با خودش میگه من میخام ی زن بگیرم که ناب باشه نه اینکه با هرکسی بخابه و .... حالا اگه من نبودم و یه پسر هم دیگه میومد باهاش میرفت خونه خالی و ... و این میشه ک زود بهم میخوره و این وسط فقط دخترست ک ضرر میکنه.


خب حالا اگه دخترید بگید این ارزششو داره که وقتی به خاطر ی عشق حاظری به پسره بدنتو هدیه بدی اونم اینطوری جواب بده!؟


اینجا بعضی از دوستان میگن نه اینطوری نیست اونی ک من میشناسم متافوته و ....، ولی من بهتون میگم که اینطور نیست همه ما انسنانیم تو بعضی مواقع راجب هم فکر میکنم ، روشن فکری تو  جامعه اسلامی نیست لطفا راجب حرفم فکر کنید.


در رابطه با علاقه ب این موضوع هم که باید بگم که چیزایی که همیشه مبهم هستن جذاب هستن مثلا یه مکان تفریحی تو شهر شما هست که همه از شهر های دیگه میان واس دیدنش ولی برای شما عادیه 


رابطه جنسی هم همینطوری چون تاحالا ندیدی و تجربه نکردی برات جذابه ولی اگه زیاد تجربه کنی عادی میشه  و این عادی بودن ارزش ی گناه رو نداره ک از خدا دور بشیم و ی عمر با عذاب وجدان زندگی کنیم و حتی اعتمادی که اون پدر از لحطه تولد دخترش یا پسرش بهش افتخاد کرده و با جان و دل بزرگش کرده رو نداره

پس لطفا همیشه هشیار باشید اینجا زمینه ارزش های خودتونو بدونید و در رابطه با هرچیزی اونو درک کنید