سلام دوستان 


امروز یه چیز جالبی رو تو نت دنبال کردم ، چیزی که بیشتر در فیلم ها میدیدم و بهش باور داشتم...


مثل فیلم شگفت انگیزان یا انتقام جویان و ... ، فیلم های تخیلی - البته از نظر من هر تخیلی از یک واقعیت گرفته میشه و بهش پر و بال میدن


خب یکی از این فیلم هارو بازگو میکنم و بعدش میرم سر اصل مطلب


در این فیلم یه زن بود که داشتن روش ازمایش انجام میدادن تا بتونه بر صد در صد ذهن خود کنترل داشته باشه


البته دانشمندان ثابت کرده اند که انسان ها فقط از دو تا چهار درصد ذهن خود بهره میبرند.


این زن وقتی تونست از 50 درصد ذهن خود استفاده کنه میتونست پرواز کنه و یا وقتی از 15 درصد ذهن خود استفاده میکرد به راحتی میتونست اجسام رو بدون لمس دست تکان بده...

این کار از نظر من شدنیه چون بهم ثابت شده و امیداورم شما هم بتونید به خودتون ثابت کنید.

بریم سر اصل مطلب


یک تکنیک به اسم تله کینزی هست tele kinsis که با استفاده از آن میتوانید به راحتی یک کاغذ را با نگاه کردن به آن تکان بدهید



در این تکنیک شما خودتون به راحتی در تمرین اول یک وسیله رو میسازید و یاد خاهید گرفت که چطور میشه آن را با ذهن کنترل کرد


هر کسی و هر شخصی قادر به انجام این کار است.


یادگیری تله کینزی بستگی به خودتون داره  که اگر اراده قویی داشته باشید در  دو روز یاد میگیرید.



اینجا چند تا فیلم محدود از خودم و کسانی که توانستند این کارا انجام بدهند میزارم


به دلایل خاصی آموزش رو اینجا نمیزارم


و اگر تمایل به یادگیری داشتید میتونید در قسمت تماس با من بالای وبلاگ با من تماس بگیرید و به صورت رایگان به شما آموزش بدم....


فیلم 1


فیلم 2


فیلم 3


برای یادگیری میتونید تماس بگیرید - مشخصات تماس از طریق اینستاگرام در قسمت تماس با ما و  اینستا گرام با ایدی