سلام.

همونطور که قبلا گفتم قسمتی از عمرمو صرف بازی های رایانه ای کردم :) 

خب تو این مطلب میخام یه بازی جذاب و جالبی رو به شما پیشنهاد بدم و در مورد اون یکم راهنماییتون کنم.این بازی به صورت افلاین بوده و نیازی به اینترنت ندارد... ایشالا تو پست های بعدی چند تا بازی انلاین و جذاب رو بهتون معرفی میکنم.

Stronghold

اسم بازی اینه ستارنگ هلد و یا جنگ های صلیبی یا نبرد قلعه ها...

به اسم های زیادی مشهوره، سبک بازی استراتیژیک هست . شیوه بازی به این گونه است که شما یک لرد.رهبر.لیدر و یا امپراطور قلعه رو از نو درست میکنید.در ان انبار میسازید سپس کارگر .خانه .مکان های تفریحی سربازخانه و ... برای افراد تهیه میکنید.

جنگ جوها خود به چند دسته تقسیم میشوند.

کماندار

نیزه دار

گرزدار

شوالیه

و...

اگر خودتون بازی رو امتحان کنید بیشتر متوجه این اصطلاحات خاهید شد.

من مدت زیادی دنبال کد های تقلب این بازی بودم و اونارو تهیه کردم.

اینجا هم کد های تقلب بازی رو برای شما به دانلود میزارم و امیدوارم که ازش لزت ببرید.


دوستان کد ها تست شده و صد در صد کار میکنه


کد تقلب بازی جنگ های صلیبی 3

stronghold3

دانلود


کد تقلب بازی جنگ های صلیبی نسخه لجند

stronghold legends trainer pizza


دانلود